fredag 18 oktober 2013

En eller flera i sängen

När vi somnade så var vi två i sängen, när jag vaknade på natten var vi fyra. Tänk de som har sex, hur får de plats? Sex barn alltså!!! Hade ont i hela kroppen, barnen sparkar i sömnen och vänder och vrider på sig. Hanna vaknade och ville titta på Ipad, halv fyra på morgonen. Nä inte nu, det är natt. Så jag fick ligga och klia henne tills hon somnade om. Behöver jag tala om att det var jobbigt att gå upp när klockan ringde...

Inatt ska jag få sova själv, på luftmadrass i och för sig ... Men åh vad härligt! Ska till mina underbara brorsbarn, brorsan och Antonija :) 

Är så mysigt här! Sitter i soffan, massa fina ljus, musik och trevlig stämning! Ostbricka blir det snart! Kunde inte ha det bättre! :) 


Ett bra slut på en jobbig/tuff vecka! :) Tack för att jag får vara här och umgås med er! Lyckligt lottad som har er! Bella som får en att skratta, Alicia som är så förståndig och duktig :) Söta som socker båda två. De hjälpte mig att bädda min säng innan. Brorsan som orkar umgås med sin syster och Antonilja som är en helt underbar person! En härlig familj! 

2 kommentarer: