torsdag 24 oktober 2013

Gift och avgiftning

Nu har det gått en vecka sedan jag började ta den ena medicinen varannan dag. Och igår började kroppen förstå vad jag håller på med. Huvudvärk, illamående och ont i hela kroppen. Oro och trötthet. Andra dagen idag och jag vill redan ge upp. 

Att kroppen kan bli så beroende trodde jag inte. Men nu är det dags att bli av med den. Kämpa kämpa och orka kämpa. Det är inte lätt. 

Läkaren sa att detta kan vara så här i några månader, Månader! Andra dagen bara och jag är helt slut .... 

Började hos Kuratorn igår, det lär behövas nu om jag inte ska bli galen ;) 

När man inte får behålla maten så försvinner ju den lilla energin man har... Men har inte lust att må så här, så jag ska försöka kämpa mig igenom morgondagen... Med jobb och Halloweenkalas... Så på lördag kan jag vila upp mig... 

Att vara gift och sedan skilja sig kunde nog säkert heta att man gick på avgiftning. Man blir ju beroende av varandra och man mår ju dåligt av att bryta något. Men efter ett tag mår man bättre och hittar nya vanor. Inte för att jag tycker att man ska skilja sig för fort, men när man gör det, kan man säga att man går på avgiftning ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar