onsdag 9 oktober 2013

Börjar med Lyx och slutar med Mask

Idag bar det av till Varberg, och självklart följde B1 med. Vi har liksom fastnat för varandra ;). Eller så har jag fått order av Chefen... Det regnade så vi får jobba ute imorgon istället. Massa beställningar så vi har att göra inne med :). Imorgon blir det nog till att fakturera, och jag lär lära mig det, eftersom det blir en hel del.

B1 har testat sängen och den var helt klart godkänd.


Hotell Fregatten, havsutsikt, två sängar! Yes! Var lite orolig där ett tag ;) Men nu längtar jag! En egen säng helt för mig själv. Det är LYX! På hotellet finns även en relaxavdelning :) Bubbelpool :) Och vi har bubblor med oss, i flaska :)

Att B1 var med var ju inget konstigt allt... :/ Lite hett i bastun, men fick ju svalka av sig i herrarnas ;)

Vilken mat! Så gott! Behöver nog inte äta på flera veckor. Men efterrätten gick ju inte att motstå. Och kex med ost, är ju också gott. Så mätt! Aj!

Ligga i sängen och titta på tv, helt underbart! Efter många timmar vid datorn kändes det skönt att få slappa lite.

Mycket skratt har det blivit! :) Visst har jag ett underbart jobb! Och världens bästa chef, även om vi ibland har olika åsikter ;) så kunde jag inte haft det bättre.

Nu är det dags för mask ;) båda har mask...



2 kommentarer: