torsdag 3 oktober 2013

Modell för en dag!

En vanlig dag på jobbet, eller inte! Som bloggassistent kan arbetsuppgifterna variera. Idag kom jag till jobbet och skulle få bli modell. Inte dåligt alls, för en sån som mig. Oj, wow tänkte jag. Hur ska jag sminka mig? Vilka kläder, och går kameran att göra mig snygg :) ... Ett konstigt leende fick Chefen och senare förstod jag varför... Hon räckte mig lådan... och ... ja, ni förstår ju själva.
 
Inget smink behövdes som ni förstår och där slutade min modell-karriär ;)

6 kommentarer:

  1. Haha, nejdå! Detta är bara början på din modellkarriär! ;)

    SvaraRadera
  2. Sv: hahaha .. Välkommen till mig :)

    Underbart, lite avundsjuk att du jobbar hos meekatt. Haha nej då, dessutom, skulle hon säga något så säg att det är ok att läsa min blogg på arbetstid!: ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Du kan få vara B2... :) Ok, jag ska säga det till henne :)

      Radera
  3. Hahha jag tror jag dör...vilket roligt jobb att gå till :) så snygg du är !! kram

    SvaraRadera