lördag 16 november 2013

En Kväll Att Minnas!

Igår blev en kväll att minnas. Eftersom mamma och Malin Meekatt hjälpt till och stöttat mig genom rättegångarna så tänkte jag ge dem en upplevelse som de sent kommer glömma. En rolig kväll. Och jag tror faktiskt att jag lyckades.

Vi gjorde oss iordning och sedan begav vi oss till Malmö, Ladies Night. Förväntan och spänning. Jag och mamma har varit på tre Ladies Night innan, men denna gången var det ju helt nya artister.

Vi hade velat äta en rejäl köttbit på Jensens men det var fullbokat. Så det blev Ladies Night meny istället. Gott men inte riktigt vad vi tänkt oss. Man visste vart alla dessa kacklande figurer var på väg, samma ställe som vi...

Vi fick bra platser, klart, för vi hade ju Guldbiljetten :). Känslan när Kvällen började var häftigt. Så många förväntande och glada kvinnor på ett och samma ställe. Det kändes i luften.


Andreas Lundstedt, David Lindgren, Tommy Nilsson, Patrik Isaksson, Style, Thomas Järvheden och Ronan Keating. Wow! Vilket gäng! Vilka röster och dansen... Helt otroligt! Det var en upplevelser!


Jag stod med kameran nästan hela tiden och filmade :) Detta vill man ju inte glömma. Mycket skratt och mycket Wow-känsla.

 

När Showen var slut gick vi till en Italiensk restaurang. Lite farligt att köra ut ur parkeringshuset när resten också var tjejer ;)... och alla skulle ut samtidigt... Jag tog en cola och de andra delade på en pizza. Först ville de dela med sig, men när de väl smakat så ändrade de sig... Det var visst en riktigt god pizza.



Vägen hem blev mycket skratt och massa "skitprat" ;) ... Vilken lyckad kväll! Minne för livet! :) Och tillsammans med de personer som betyder mest! De som alltid ställer upp och som finns där... när man som mest behöver dem. Jag är lyckligt lottad som får ha dem vid min sida och få skratta tillsammans med dem.




4 kommentarer:

  1. Tack för en fantastisk kväll! Love u! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Tak själv! Det var du värd! :) Kram <3

      Radera
  2. Så viktigt att ha dessa träffar/kvällar med människor man mår så bra med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! :) Det är jätteviktigt! Hoppas vi ses igen! Den träffen var också ett minne för livet. WoW! :)Kram

      Radera