torsdag 14 november 2013

Att skratta är underbart

Ibland kan man känna sig lycklig, särskilt en dag som igår. Att få möjlighet att få följa med på denna resa, detta Event, 4good. I Malmö. Åkte dit med Meekatt. Chansen fick jag av Fnulan, och det är jag så lycklig över. Nu fick jag äntligen träffa Mia Törnblom, Åh hon är helt underbar! Vilken lycka! Vilken glädje. Precis vad jag behövde nu. TACK! Att få skratta är underbart! Och det gjorde vi! :)


Sarah Dawn Finers röst är helt otrolig. Wow! Mångas tårar rann. Vilka texter, sådana känslor.



Kayo hade en intressant berättelse och hon fick alla att följa hennes dans...

När man tittade bakåt såg man alla människor, så många. Man kände sig som packade sillar när vi skulle ut i pausen. Så många som fått vara med om detta, och att även jag fick vara med om denna upplevelse. Dessa ord, tankar och påminnelser.

Självklart köpte jag boken av Mia Törnblom. Fick den signerad. Lät även mammas namn stå med. Vet att även om Älskar Mia... Detta kommer jag aldrig glömma. Även att Sarah berömde min kamera, hon pratade med mig... Häftigt! :)

Och det slutar inte med detta. Får även träffa underbara Therese McDonald. En helt underbar person. Man bara kan älska henne! Hon utstrålar sådan styrka, sådan positiv energi. Jag vill också vara så stark. Hon verkar så trygg i sig själv. Och när jag såg henne första gången på Fab Mama då hon föreläste. WoW! Vad jag skrattade. Hon bjuder verkligen på sig själv och hon är SÅ duktig!


Vägen hem, jag och Meekatt skrattade så mycket så jag fick ont i magen. Tack för att du finns! Det är underbart att skratta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar