torsdag 26 september 2013

Vilken upplevelse!

Igår var det dags, att få testa vinsten jag vann i somras, att ta med en vän eller Chef ;) att åka limousin i 1 timme. Wow! Att jag valde just Malin förstår nog alla som känner henne! En person med så mycket positiv energi som hon gärna delar med sig av. Hon tänker på alla andra och glömmer ofta sig själv. Så för mig var det självklart att få ge något till henne.
Världens bästa vän och Chef! Vilken Kickoff!!!
 
Barnen tyckte att det var lika spännande som mig, vi klädde upp oss och väntade spänt på den enorma bilen. Säger bara WOW! En stilig karl öppnade dörren till oss och där inne kom ännu ett WOW. Stor soffa, bar, tv och massa "lysande stjärnor" det var så mysigt. Discomusik på hög volym och alla hade ett leende på läpparna. Barnen fick åka Mellby-runt ;) och med lite mutor om godis så var det nöjda barn som lämnade bilen. (kanske inte alla, men nästan). Champagnen öppnades och glasen hälldes upp. Skål! Bra musik, trevligt sällskap, god champagne, lyxåk, vad mer kan man önska!? Jo lite god mat. Och det fick vi på Fridolf, när vi väl kom dit, hahaha (en annan historia ;) ). Mysig restaurang och trevlig personal. Maten var underbar! Förrätten blev jag impad på och varmrätten var gudomlig!!! Så mätta att vi inte ens orkade äta upp efterrätten, inte för att den var så liten, men ändå. Mätta och nöjda, trötta småbarnsförälder. Det var SÅ lyckat! Vilken upplevelser!    
 

2 kommentarer:

  1. En annan upplevelse förstår jag. Alltid roligt när man kan ge något till någon annan som uppskattar det :) fina ni är. Kram

    SvaraRadera