tisdag 3 september 2013

Tillbaka till Skolan

Här sitter jag vid skolbänken igen... känns det som. Fröken, eller jag menar Chefen delar ut böcker som jag ska läsa. Med en sträng blick ger hon mig en penna, utan ett ord tar jag upp mitt anteckningsblock och öppnar boken. Administration A. Jag ser massa bokstäver som bara svävar omkring. Men efter en stund har bokstäverna landat på rätt ställe, och jag börjar läsa. Det är ganska intressant. Vid andra skrivbordet sitter Chefen och jobbar. Det är tyst, en liten stund. Sedan hörs tangentbordet, hon bloggar :) . Ibland hörs ett skratt, då har hon nog kommit på något roligt, eller så tycker hon om att se min fundersamma min när jag försöker förstå innebörden av funktionsorganisation...

Att få vara med och planera mässor och event, är lite roligare, om jag ska vara ärlig. Men ändå roligt att få lära sig lite nytt och bli påminnd om det andra. Bra att förbereda sig lite innan kursen vi ska gå på.


Imorgon har HON/ chefen hotat med förhör :(  Hon pratade om overhead och redovisning ...
Host host, börjar nog bli förkyld ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar