onsdag 4 september 2013

Nu är det bokat!

Det är mycket prat och planering om Fab Mamas blog event. Låter så spännade och är till för alla mammor som bloggar. Eftersom jag också har en blogg nu, så tillhör jag ju även dem ;). Så den 20-22 september är nu bokad. Vad kul att få träffa massa olika bloggare, olika tävlingar, föreläsningar, god mat och en oförglömlig helg. :) Märker att det är mycket att planera och ordna med eventet. Men Chefen kan sin sak! Förstår varför hon kommit så långt! Tänk att jag får chansen att lära mig av henne! :)

 
Trodde inte att det var så mycket man skulle kunna innan man kan göra en blogg. Man ska välja mellan massa olika stilar, färg, bakgrund, storlek mm. Inte konstigt att det tar sån tid... Att skriva är ju det lilla ;).


När chefen sa att jag var tvungen att ha en blogg, fick jag nästan panik. Tänk dig själv, om en stor konstnär bad dig rita en tavla, eller snickare sa åt dig att bygga ett hus. Den känslan fick jag. Men som alla försår så är ju min blogg ett "stort skämt" ialla fall om man jämför med www.Meekatt.com Kändisbloggaren! Jag skriver för att jag ska visa vad jag lär mig som bloggassistent och för att bli bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar