måndag 23 september 2013

Fab Mama 2013, en helg att minnas!

På fredagen var väskan packad. Tillsammans med spänning, förväntan och känslan av glädje hoppade jag in i Meekatts bil. Sedan var vi påväg. Vi hoppar av den biten att vi var uppe i Lerum och vände, men som jag sa då -Nu kan det bara bli bättre! Och visst blev det så! :)

Vägen till Hällsnäs var vacker. Sjön som låg som en spegel
och träden med alla dess färger. Här trivdes jag!
 
Man kan bara älska Hällsnäs!
Utsikten, trevlig personal och god mat.

 
                
Rum nr 4, vilket härligt rum. Som en liten
stuga. Första natten sov jag själv, vilken lyx!
Men då visste jag ju inte vilken underbar rumskamrat
jag skulle få. :) Så jag hade sån tur som fick Maria. (Leogroda).

 



Dessa underbara personer har gjort denna helgen möjlig för oss.
 Bra planering! 











 Fnulan, Meekatt & Tokmorsan 



Välkomstdrink... AnthonBerg
Vi hälsades välkomna och
 Fab Mama kunde börja! :)
 
Middag :)
 

På rummen låg Goodiebagen. WoW!!! Helt otroligt! Gissa om jag blev glad!  

I Goodiebagen:)
Tusen tack till;
Brilliant Smile, Excuvianse, sinne & smak
Solamigos, isbjörn, TripX, Yeni Design, Aloe Veradryck, Anton Berg, Asif, Barnsemesterkort, Biggishop, Bondmorans godis, Depend, Desenio, Flowerscrub, Gekås, Helhetshälsan, Kivik, La Roche-posay, Lee store, Libresse, Lily of sweden, Lipton, Mighty Leaf, Miljonlotteriet, Nim´s, Nutri Nick, Pino, Pocketstället, Pulsin, Reedvill, Röhnisch, Svinsöt, TomTom, Torky-edet, Vita Liberata, Kneipp, Tuppeware.



StenaLine
 

Företag på mässan:
Hällsnäs, photoperformance, allékliniken, Aps, tuppware, me and i, stenaLine, Flizans, g-punkten, crazy lady, lipton, fruktstänger, jencic,


 
Övriga sponsorer:
blomsterjätten
fruit at work
                                                                Meekatts tavlor

  

  Lipton bjöd på fika :)
                                                                                                                 
       Föreläsningar:
StenaLine- vårens trender
Aps- vad är skönhet

Aktivitet:
Panduro-pimp my v....äska ;)



                                                        Våran allas stjärna, Meekatt :)

                             
                Vilken kväll vi hade!! 
 Det var längesedan jag haft så roligt! Bra underhållning,
trevliga bordsvänner och den perfekta rumskompisen!
Bra musik, god mat och mycket dans!                          
                  
Förrätt                                                                          Varmrätt
Efterrätt




Underhållning:

Therese Mc:Donalds
Götz kalas
 

                                       
Tusen tack !
Tokmorsan, Fnulan och Meekatt
Ni gjorde vår helg till ett otroligt roligt minne och rummen fulla med saker ;)
Ni är BÄST!

 
             
                  Jag vann!!! Vilken Lyx!


7 kommentarer:

  1. Blir så glad för er skull att ni fick dela rum och jag är så glad att jag fått träffa Dig. Så go människa. Hoppas vi ses igen. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Så glad att jag fick träffa dig också! Vilken dag/kväll :) Ni gjorde min kväll!!! :) Vi måste ses igen!! Kram!

      Radera
    2. Its a date. Vi tar det hos Mija i Höör det är väl i mitten av oss ;) mohaha. Kram

      Radera
    3. Det låter ju kanon :) Vad kul! :)

      Radera
  2. Finaste Therese! Vad jag är glad att du blev min :) en helt fantastisk helg och mycket roligt att gå vara med dig. Säger som syster min. Måste ses igen ❤️❤️

    SvaraRadera
  3. Vilka babes på bilderna! ;D <3

    SvaraRadera