fredag 6 december 2013

Som en Dröm!

Kom tillbaka med stormen ;) ... Tillbaka till verkligheten efter en härlig vecka på Gran Canaria. Lite molnigt de första dagarna och lite regn, men ändå 24grader i luften. Så WoW vad skönt vi haft. Känns lite overkligt nu bara, lite skillnad att komma hem till snö och blåst... och vilken blåst sen !

Det märks att barnen är större nu, allt blir mycket lättare. Att bara åka iväg och bara njuta, bara slappa. Det är lyx. Få sola och bada, äta och dricka. Det är så overkligt nu, när man tittar tillbaka på alla bilder. Att fem timmar bort med flyg så finns detta ...




Vackra färger och härlig värme. Fin utsikt och nöjda barn. Jag är SÅ nöjd med resan. Barnen har fått bada hur mycket de velat och min man, som har barnasinnet kvar plaskade lika mycket han. Tror faktiskt att han åkte mer rutschkana än barnen :)  Jag var lite fegare och tyckte vattnet var för kallt de första dagarna. Låg mest i solstolen och lyssnade på ljudbok. Det är lyx, och sedan satt barnen vid mig och ritade. När solen kom så badade även jag med barnen. Då var det riktigt kul. 



Vacker utsikt från balkongen. Både havet och poolen. På kvällarna ändrade poolen färg. Havets vågor var enorma. Att vakna på morgonen, nybäddade sängar, gå och äta hur mycket frukost man vill och bara lämna bordet sen. Gå och lägga sig i solen och vänta till nästa gång det är mat... Är man hungrig äter man, törstig så dricker man och varm så badar man. Inget stress, inga måsten, bara vara. Aktiviteter för barnen och glass! Det är som en dröm! En riktig semester. Tack Gran Canaria för denna veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar