måndag 2 november 2015

Vilken upplevelse

Hemkommen från en otrolig helg! Denna helgen kommer jag leva på länge. Vilka minnen och vilken känsla.

Vi började resan med ett besök på Lilla Laxen där bakadpotatis med laxskagen blev våran mat. Där träffades vi, Roines släkt och vi. Sedan fortsatte vi till Hotell Heden i Göteborg.

Rummen var små men mysiga. Vi träffades alla 17 i ett av rummen... helt plötsligt förvandlades rummet till en bastu... Pust vad varmt det blev... Så en dusch och sedan gjorde man sig iordning... alla i varsitt rum alltså ;)... eller par... Musik på, lite cider och sminkväskan ... tiden då allt bara är perfekt... Förväntan och spänningen...

Så var det dags... ett "möte" med Jerry Williams !  De andra gick till Kajskjulet men 30 min gång nysminkad och med höga skor..  nej tack! Jag ringde pappa, som bor i Göteborg och han var så snäll och körde mig och två till dit. Innan han kom satte vi tre oss i baren och drack världens godaste "rosapantern" :) ♡. .. En trevlig pratstund fick vi med :).

Vi hamnade nära scenen. .. och jag hade turen att få lära känna tre underbara människor. De var helt fantastiska!  Jag hade SÅ trevligt.  Det var längesedan jag kände mig så glad. Lycklig. Allt var helt perfekt. Maten var gudomlig och alla Goa skratt! Att människor kan få en tycka om sig själv, känna sig nöjd... Tack! Jag kommer leva på detta länge! Hoppas ni får vila öronen nu... jag pratade nog på regält. .. Förlåt ;) ... men åh vad jag gillar er!

Och inte nog med allt detta... så kom Jerry Williams ... Wow alltså! Han är ju helt otrolig! Vilken upplevelse! Vilken känsla! Jag var helt trollbunden, sista låten han spelade... Vilken kväll!

När vi var påväg hem till hotellet fick vi göra ett stop. Jag hade så otroligt ont i mina fötter... Aldrig mera dessa skor! Så eftersom jag knappt han in genom dörren innan jag slängde av mig skorna... fick jag bara beställa vatten från baren... Hon hade tydligen aldrig fått sån skoskav!

Men jag tackar henne dagen efter,  att de sista glasen var vatten... lite trött och seg var man... mycket intryck och en del gott att dricka... kroppen är inte så van vid detta... så vi hade tur som bokat en natt till... så det blev en vilodag i sängen :)... På kvällen var jag sugen på kebabrulle och vi hittade en pizzeria i närheten.. Den var riktigt god!

En riktigt lyckad helg med minnen för livet! Och en känsla jag vill ha kvar länge! En av de bästa helgerna jag haft! Tack alla inblandade! :)  ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar