fredag 6 november 2015

Känner redan saknaden

Känner redan att jag kommer sakna mina jobbarkompisar!  De betyder så mycket. Även om det varit tufft på jobbet så har vi hjälpts åt och fått prata av oss. .. de har gett mig så otroligt mycket. Lycka, skratt och gemensamhet. Att vara en grupp... ha ett gemensamt mål... ha roligt och hjälpas åt. Nu splittras vi... och jag kommer att sakna dem. Så otroligt mycket! Ni vet nog inte vad ni betytt för mig och vad ni gjort för mig. Att känna sig omtyckt... att känna denna glädje.

Att lämna er är jobbigt, att inte få vara en i gänget... att vara eran arbetskamrat. 

Det känns... det gör ont.

Jag hoppas bara att jag får ha er kvar i mitt liv... nu när det har börjat. .. nu när jag behöver er.

Jag har haft turen att få träffa er, jobba ihop och prata mer er... Ni är underbara, speciella... Jag kommer sakna er!

Jag har precis börjat förstå att det är sant... att det är Slut. .. att vi inte kommer jobba mer ihop. 

Men jag har en dröm, om den blir sann och jag hittar tillbaka till det jag kan... det jag är utbildad som... då har jag vunnit... då är jag lycklig. Att ha klarat mig tillbaka dit. Att jag kan få chansen att uppfylla min dröm... att få vara den jag är och bli uppskattad som den... om jag har den turen så har resan varit värd detta...  även om man har fått förlora många och kämpat sig igenom svårigheter så är jag på rätt väg...

Det känns ändå som jag haft en räddande ängel hos mig... att jag ändå kan se framåt och känna glädje och längtan...

Men jag kommer sakna er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar