måndag 10 augusti 2015

Att tillhöra någon

Denna veckan har fått mig att se det positiva i vårat förhållande. Att det är värt att fortsätta kämpa när det är jobbigt. Vi är olika, vi tycker olika... men vi älskar varandra. Vi har två underbara barn tillsammans. Vi har massa minnen och en framtid... om vi båda fortsätter att kämpa. Vi måste hitta vårat mål, och jag tror vi är på samma väg...

Att få vara bara vi har gjort mycket. Jag känner mig trygg igen... Jag vet varför det blev vi. Jag ser framtid igen. Vi ser en framtid.

Att bara vara vi... med lyx i en vecka. . Gör att jag känner längtan till barnen och vardagen igen.. jag/vi har vilat upp oss. Det behövs. Men nu kan jag längta igen. .. saknar våra hjärtan ♡♡... Förstår de som säger att man inte är hel utan dem... Jag är lyckligt lottad... :)

Ett jobb där jag trivs och kan göra nytta... en familj som betyder allt ... ett hem som jag älskar och djuren som fyller det tomma. Ibland glömmer man allt man har. Nu vet jag att jag kan skratta mig lycklig.... även om vi haft mycket tråkigheter och många motgångar... men om jag lever just nu... just nu är jag lycklig! :) Ett hem att komma hem till. En familj som bryr sig... jobbarkompisar som betyder mycket och även jobbet... de boende, nu är jag tillbaka... utvilad och full av längtan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar