tisdag 6 maj 2014

Längtar till solen

Två veckor och en dag kvar. Wow! Det är så när nu... Nu börjar man kontrollera garderoben på sommarkläder. Plocka fram badkläder och shorts ... Solskydd och aftersun. Mediciner och plåster. 

Snart är vi i värmen, med massa lyx... Mat, dryck och två veckor i ledighet ... Barnen längtar också, få bada dygnen runt ;) äta glass och vara ute i friska luften ... Även om man vet att blir lite gnäll och bråk så är det värt det. Två hela veckor tillsammans. 

Eftersom vi bor med mamma och hennes man (även om det är ett stort hus) så behöver man vara en liten familj ibland. Och då med lite sol är det inte helt fel ;) ... 

Mycket att tänka på när man ska åka. Som tur är har Apoteket redan tänkt på det ;) Så nu blir det lite lättare... 

Känner längtan tills vi landat på Kos i Grekland... Packat upp och ligger vid poolen. Barnen badar och vi släcker törsten med något gott. :)

Vi har detta framför oss :) fast i mina drömmar har jag redan varit där många gånger... Jag är sån, drömmer om det mesta och kommer ihåg dem... Men dessa resor är inget man vill vara med om i verkligheten. 

Idag när regnet öser ner var bullbak en bra ide' ... Kan vara bra att ha lite fika med sig ... Och bullar är ju aldrig fel... 

Snart ska väskorna packas... Hur ska allt få plats ... Jaja, det är ju inget stort problem för många... Men för mig... ;) ... Jag har med mig en full resväska för bara en natt ... :/ 

Så Grekland! Vi ses snart! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar