tisdag 6 maj 2014

Att välja rätt

Hur många står inte i provrummet och upptäcker att helt plötsligt så har man fyra bröst som putar ut lite överallt... Man har försökt trycka in dem i en vacker bh, som tydligen inte alls är rätt storlek. Men jag har ju alltid haft denna storleken och den går ju runt. Visst att banden ramlar ner ibland, det trycker på brösten och... de putar ut lite här och där...

Krakel & Spektakel Familjemässan i Halmstad Arena fick vi som var VIP-bloggare lite extra... Vi fick nämligen gå på en BH-skola. PXC Underwear.

PXC Underwear – Det lilla företaget med det stora utbudet av extremt kvalitativa underkläder, för alla kvinnor i alla storlekar och åldrar! BH -skola och service, det får man på köpet! Gå in på deras hemsida, boka tid eller beställ :). www.pxc.se/marie.svard

Vilken lektion vi fick. Inte ett rätt hade jag... En helt ny värld öppnade sig för mig. Att få reda på hur en bh ska sitta och vad man ska tänka på. Man märker STOR skillnad. Hur man kan "spara" sin bh och andra kläder genom att inte använda sköljmedel och ha bh,n knäppt och ut och in när man tvättar i maskin. Så mycket jag lärde mig på denna tiden, och så många som borde få lära sig. Känner du någon eller själv vill spara både rygg och andras ögon ;), tveka inte... Gå in på deras sida.

När jag tog mod till mig och fick testa en bh, (som var 4 gånger större kupa än jag haft...) och fick testa rätt... Då behöll jag den på :) Vill inte ta av mig den :) ... Och fanns i snygga färger också.

Tack igen till PXC Underwear för att ni finns och hjälper OSS att välja rätt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar