söndag 16 mars 2014

Vår

Allt blir lite lättare när solen skiner. Jag känner hopp och till och med glädje. Kan komma på mig själv med att le... Denna känslan är härlig. Känner mig starkare och känner att det går åt rätt håll. Får fortfarande kämpa varje dag, men det är lättare. 

Jag älskar Våren! När solen skiner och gräset börjar bli grönt. Färger överallt och man vill vara ute. Känna luften och känna värmen. 

Att ha sommaren framför sig :) alla grillkvällar och soldagar. Denna friska luften och fika ute. :) Barnen somnar gott eftersom de lekt ute och lärt sig något nytt, cykla, hoppa hopprep, tvist, klättra i träd mm. 

Kunna grilla korv till middag eller som mellanmål. Det smakar bättre ute. Se solnedgången och sitta ute tills det mörknar. Jag gillar våren!

Små utflykter, gå till havet, lekplatser mm är roligare när det är varmt ute. 

Ta massa kort, bilderna blir så fina. Och du kan blicka bakåt och minnas. 

Att gå ut och gå är roligare nu med, se naturen och alla "hus" som vaknat... 

Tack Våren! Att du kommit!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar