tisdag 13 januari 2015

Färg gör en glad

Nu är julen slut på riktigt, granen och alla adventsljusstakar är uppe på vinden... Helt plötsligt är det mörkare i alla fönster och den spännande känslan är borta. Förväntan är borta... det nya året har börjat. Och jag börjar nya året med att bli timanställd... jag har ett jobb detta året. Denna månaden får jag min första lön... på mycket mycket länge :) ...

Om några dagar åker vi till Egypten. Hundvakt och husvakt är klart :) ... så nu är det bara packningen... och jag och packning... ojoj ... det är inte lätt... Jag har så svårt att packa lagom... Men vad jag längtar. Sol bad och lata dagar :)

Att jobba med att bli en bättre familj, bättre mamma och pappa, fortsätter... det är inte alltid lätt. Men vi försöker. Vi har mycket att jobba på...

Satt på bänken .. Hampus hade karate. Respekt, vi har mycket att lära från deras tankesätt.

Köpte nya kläder från www.vårdväskan.se ... mer färg:) ...  de har allt :)  man blir glad av färg. De boende gillade kläderna, särskilt skorna :) ... vad gör man inte för de boende ;) ... det känns även roligare att jobba, i lite glada färger...

Så mer färg 2015 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar