tisdag 25 november 2014

Lite vardagslyx

Igår var jag i Halmstad hos "Saras Skönhet". Jag hade fått tips av Malin "Meekatt" Birgersson.  Så jag blev så sugen... slippa mascara, rengöring och ändå se sminkad ut... :)

Jag fick ligga och blunda i ca 2h. Lugn musik och bara vara... det är lyx för en trött småbarnsmamma som jobbar ;).

Resultatet blev jättebra! Så nöjd! Är nog fast nu...

Att förlänga naglarna går ju tyvärr inte längre, då jag jobbar inom vården. .. men ögonfransarna går ju :) ... och minska tid på toaletten, betyder längre sovtid ;)

Hampus märkte att ögonfransarna var annorlunda. -Du ser ut som en sån japan, de har så länga fransar...

På jobbet märkte de det också. :)

Tack Sara www.sarasskonhet.com för ett trevligt bemötande och ett bra resultat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar