söndag 24 januari 2016

En känsla

Ibland kan jag sitta och bara känna mig nöjd. Just nu känns det så. Efter en jättetrevlig inflyttningsfest med massa trevligt folk så känner jag mig just så... nöjd. Att känna sig "med" även om vi gått skilda vägar... Olika arbeten nu. Men man känner sig ändå delaktig ... Ett kompisteam. Att allt fortsätter även om allt blir annorlunda nu. Jag har påbörjat ett "nytt liv"... få utvecklas och bli starkare. Men känslan att kunna andas ut och bara vara, leva i nuet och ändå ha den positiva känslan med sig... En tillfredsställande känsla. Det känns som om man gått igenom de olika faserna... chock, panik, kaos, sorg, aceptans, nyfikenhet,  hopp, glädje... Jag har kommit fram ända hit. Jag klarade det! :) En känsla som man inte kan tvinga fram, rätt som det är så finns den bara där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar